HOLOGRAME în Londra: Ar putea fi prezente și la noi?

holograme

Holograme în Londra: Trecătorii de pe străzile Londrei au fost uimiți să vadă imaginea pixelată a unui uriaș panou publicitar ce ilustra o limbă roz ieșind dinr-o gură mare si roșie, aparent suspendată în aer.

Această imagine reprezenta faimosul logo al formației Rolling Stones, fiind parte a unui experiment propus de compania Lightvert.

Activitatea acestei firme presupune creearea imaginilor digitale gigantice, chiar și cu marimea de 200 metri înalțime, dar care însă este urmărită de ochiul privitorului pentru o fracțiune de secundă.

Am putea fi pe punctul de a vedea anunțuri digitale gigant în orașele noastre, similare cu cele prezentate în SF-ul Blade Runner?

Lightvert cu siguranță speră ca acest lucru.

Tehnologia acestora nu are de-a face cu holograme, ea se numește Echo, funcționează prin direcționarea unei proiecții, nu mai mult de circa 200 milimetri asupra unui material reflectorizant susținut de partea laterală a clădirii.

Acest proiector puternic este poziționat cu scopul de a furniza imagini digitale gigant către ochiul privitorului.

Imaginea apare pentru un moment, exploatând ceea ce se numește ”persistența viziunii”, un efect vizual în care sunt amprentate sclipiri de lumină în ochiul privitorului, în momentul schimbării bruște.

holograma

„Tehnologia Echo este bine primită de către cei care au văzut-o până în prezent”, spune Daniel Siden, Directorul Executiv al Lightvert.

„Telespectatorii sunt curioși cu privire la modul în care funcționează și informeză despre ea într-o modalitate în care mass-media tradiționala nu o face.”

El speră că proprietarii se vor bucura de posibilitatea de a transforma clădirile în panouri digitale generatoare de venituri imense, dar discrete din punct de vedere fizic.

Acestea este perioada de început pentru companie, dar dl. Siden consideră că publicitatea outdoor a făcut un salt înainte în inovație, ne apropiăm de holograme reale!

holograma

Ați dori un panou publicitar să afișeze anunțuri personalizate în mod special?

Acest lucru este posibil, se întămplă mai exact în Moscova, recent. Conducătorii se apropiau de gigantul panou publicitar ce reflecta noul anunț al noului model SUV al celor de la Jaguar, însă acest anunt puteam fii vazut doar de cei ce conduceau o alta marcă de SUV.

O camera special adaptată pentru a recunoaște modelele vehiculelor și adaptarea anunțurilor în funcție de targetarea clienților.

Imaginile deasemenea erau adaptate condițiilor meteorologice atăt pe timp de noapte căt și condiții nefavorabile.

Anunțurile pe care au fost dezvoltate de Synaps Labs si fondatorul Aleksey Utkin spune ca exista planuri pentru a testa anunțuri similare din Statele Unite ale Americii în această vară.

Anunțurile au fost dezvoltate de Synaps Labs și fondatorul Aleksey Utkin,unde aceștia au afirmat că vor avea planuri similare pentru noile anunțuri publicitare din USA.

Dar aceste tipuri de anunțuri publicitare nu pot distrage periculos atenția?

Un studio efectuat asupra distragerii atenției unui șofer realizat de către cei de la Swedish National Road and Transpor Research Institute, au descoperit că panourile publicitare rețin atenția șoferilor mai mult timp decăt semnele legislative.

Cercetătorii au descoperit ca șoferii sunt adesea distrași asupra drumului mai mult de 2 secunde, un prag pe care alte studii au dovedit a fi periculoase.

În concluzie noile modalități de promovare a produselor și serviciilor depășesc temeiurile marketingului traditional prin complexitatea și adaptabilitatea oferita clientilor și segmentării acestora.

Ulterior aceast concept nou va căpata amploare în mai toate colțurile lumii, oferind publicului larg o noua formalitate publicistică de expunere a produselor, serviciilor si dece nu, chiar a propriului tău mesaj personalizat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *